Group 322

אמונה בבית חולים

כבר כמה חודשים שבני מאושפז בבית החולים. רק בזכות ההאזנה הקבועה לקו ההשגחה, וקריאת העלונים בתמידות, יש לי את הכוחות לקבל את התקופה בשמחה ובאמונה תמימה.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים