ברוך השם! זכיתי לשמש כראש ישיבה למאות תלמידים, ועם זאת שהנני יושב באוהל תורה, אודה ולא אבוש שמאז שאני קורא את העלון, החיים שלי השתנו לטובה!!! למדתי לקבל את הניסיונות שהקב"ה מזמן לי, באופן הרבה יותר רגוע, יותר טוב, יותר שמח. יישר כוח!!!
שלחו לנו וזכו את הרבים
מופעל ע"י השגחה פרטית אמונה ובטחון ע"ר
6176* / 02-30-11-300