Group 322

גם זו לטובה

אני מוסר שיעורים בהקלטה דרך הטלפון. השבוע אחרי שאמרתי את השיעור, גיליתי שהוא לא נקלט, והוצרכתי למסור הכל מהתחלה. בזכות האזנה מתמידה לקו, ובפרט לשיעורים של ר' דוד שליט"א, קיבלתי זאת בשמחה, והבנתי שזה פשוט לטובתי.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים