Group 322

כוחות בבית החולים

כבר כמה חודשים שבני מאושפז
בבית החולים. רק בזכות ההאזנה
הקבועה לקו ההשגחה, וקריאת
העלונים בתמידות, יש לי את
הכוחות לקבל את התקופה
בשמחה ובאמונה תמימה.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים