מאז שהתחלתי לשמוע לקו ולקרוא את
העלונים, בכל מהלך שאני עושה בחיים,
בכולל, בבית ובכל מקום אחר – המחשבה
הראשונה שלי האם זה באמת מה שה'
רוצה ממני, האם זה מה שישמח את
הקב"ה.
תודה לכם על שינוי החשיבה
שלחו לנו וזכו את הרבים
מופעל ע"י השגחה פרטית אמונה ובטחון ע"ר
6176* / 02-30-11-300