חיכינו לשידוך לבתנו היקרה, הבטחנו
תרומה לקו, בפסח האחרון היא
התארסה, אחרי האירוסין סיפרנו
את זה לחתן, אומר לנו החתן, גם
אני תרמתי ל'השגחה פרטית', ברוך
ה' שב'השגחה פרטית' נהיה שידוך
כזה…
שלחו לנו וזכו את הרבים
מופעל ע"י השגחה פרטית אמונה ובטחון ע"ר
6176* / 02-30-11-300