הצלתם לי את החיים, הדבר היחיד
שהציל אותי באסונות שקרו
לאחרונה, זה 'קו השגחה פרטית',
זה החזיר אותי לחיים, הרגשתי שזה
קירב אותי להקב"ה, זה נתן לי את
הכח לקבל את זה כרצון הבורא.
שלחו לנו וזכו את הרבים
מופעל ע"י השגחה פרטית אמונה ובטחון ע"ר
6176* / 02-30-11-300