Group 322

גם אני תרמתי להשגחה פרטית

חיכינו לשידוך לבתנו היקרה, הבטחנו
תרומה לקו, בפסח האחרון היא
התארסה, אחרי האירוסין סיפרנו
את זה לחתן, אומר לנו החתן, גם
אני תרמתי ל'השגחה פרטית', ברוך
ה' שב'השגחה פרטית' נהיה שידוך
כזה…

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים