Group 322

חי בטוב

לפני החיבור לקו ולעלוני השגחה פרטית, חשבתי שההלכה בשולחן ערוך 'לעולם יהא רגיל אדם לומר כל מה דעביד לטב עביד' היא הלכה לימות המשיח. . . כיום איני זז בלי זה ביום, בלילה, בכל המצבים, אני פשוט חי את זה.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים