Group 322

יצאנו ממצרים

כל השנים סבלתי בערב פסח מלחצים נוראים.גם מההוצאות הכספיות הגדולות וגם מהבלגן של הנקיונות. הילדים בבית שאלו, למה מגיע להם עונש על שיצאנו ממצרים…היום באמת יצאנו ממצרים. לא האמנתי שכזה
שינוי יכול להתרחש בבית שלי. מאז שנכנסתי לכולל העולמי של אמונה ובטחון 'קו השגחה פרטית', הבית השתנה כליל, הכל ברוגע ושלווה ושמחה, הימים של ערב פסח הפכו להיות הימים הכי נעימים בשנה.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים