Group 322

ישועות מעל דרך הטבע

אני לא מבין למה אתם קוראים למדור זה "מצד הנותנים", אני מרגיש בזה שאני נותן שאני הוא ה"מקבל" את כל הישועות. לדעתי צריך לקרוא למדור זה "מצד המקבלים" ולמדור של המקבלים לקרוא מצד הנותנים, שהם נותנים לנו ישועות מעל דרך הטבע.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים