אני לא מבין למה אתם קוראים למדור זה "מצד הנותנים", אני מרגיש בזה שאני נותן שאני הוא ה"מקבל" את כל הישועות. לדעתי צריך לקרוא למדור זה "מצד המקבלים" ולמדור של המקבלים לקרוא מצד הנותנים, שהם נותנים לנו ישועות מעל דרך הטבע.
שלחו לנו וזכו את הרבים
מופעל ע"י השגחה פרטית אמונה ובטחון ע"ר
6176* / 02-30-11-300