בחסד ה' עלי ובהשגחה עליונה, שבועיים
לפני ל"ג בעומר התחלתי לשמוע את 'קו
השגחה פרטית'. אם לא זה איני יודע איך
הייתי שורד את הימים האלו.
עכשיו אני מרגיש שיש לי כחות לעבור
את האסון הזה
שלחו לנו וזכו את הרבים
מופעל ע"י השגחה פרטית אמונה ובטחון ע"ר
6176* / 02-30-11-300