Group 322

יש לי כחות לעבור את האסון

בחסד ה' עלי ובהשגחה עליונה, שבועיים
לפני ל"ג בעומר התחלתי לשמוע את 'קו
השגחה פרטית'. אם לא זה איני יודע איך
הייתי שורד את הימים האלו.
עכשיו אני מרגיש שיש לי כחות לעבור
את האסון הזה

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים