רבות התמודדתי במידת הכעס, מה שניסיתי לעשות לא הצליח לי, מאז שהתחברתי ל"קו השגחה פרטית" נולדתי מחדש, האנשים מסביבי לא
שלחו לנו וזכו את הרבים