מישהו פגע בי באופן חמור ביותר,
סבלתי רבות מזה, הרגשתי שאני
פשוט לא יכול לסלוח לפוגע, מאז
שהאזנתי לקו השגחה פרטית, מיום
ליום נרגעתי יותר ויותר, אני ממש
לא מאמין על עצמי, כיום פשוט
כשאמרתי אני מוחל וסולח, הרגשתי
שאני פשוט סולח לו.
שלחו לנו וזכו את הרבים
מופעל ע"י השגחה פרטית אמונה ובטחון ע"ר
6176* / 02-30-11-300