עברנו תקופה מאוד קשה בבית, מה שהחזיק אותנו זה ה'קו השגחה פרטית' והעלונים, עברנו את התקופה בקלות באמונה ובשמחה. תודה לכם מזכי הרבים.
שלחו לנו וזכו את הרבים