Group 322

פיטורים בשמחה ואמונה

לא האמנתי על עצמי שאי פעם אגיע
לדרגה כזו. פוטרתי מהעבודה, ואני
לא הרגשתי כלל צער, ראיתי רק
את הטוב שבדבר, ופשוט שמחתי.
ופרנסה מניין? בדיוק מאותו מקום
שהיה לי עד היום. אשריכם!

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים