Group 322

רגוע ושמח

ברוך השם! זכיתי לשמש כראש ישיבה למאות תלמידים, ועם זאת שהנני יושב באוהל תורה, אודה ולא אבוש שמאז שאני קורא את העלון, החיים שלי השתנו לטובה!!! למדתי לקבל את הניסיונות שהקב"ה מזמן לי, באופן הרבה יותר רגוע, יותר טוב, יותר שמח. יישר כוח!!!

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים