Group 322

תרמתי וחסכתי…

לפני חצי שנה, כשהציעו לי לתרום למכון שער הבטחון, חשבתי שזה יותר זול ממורה פרטי ששילמתי לילדי בן ה 10 וזה שווה נסיון. היום אחרי חצי שנה, אני כבר לא צריך להאמין, אני רואה בעיניים שזה הצליח.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים