Group 322

בתשלום האחרון של כל החתונה.

נתתי תרומה קבועה, עבור שם לתפילה
לזיווג הגון. ברוך השם הבקשה נתקבלה
לפני ה' יתברך, ועוד שבוע תהיה כבר
החתונה. עכשיו עומדים כבר בתשלום
האחרון של כל החתונה.
יישר כח !!!

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים