Group 322

הפסד בלי צער

ביום חמישי הסתובב נדיב וחילק כסף
לאברכים. היו כאלו שהפסידו אותו
והצטערו. גם אני לא קיבלתי, אך לא
חשתי שום צער. להיפך, ברוך השם,
בזכות ההקשבה הקבועה שלי לקו
שמחתי על כל אברך שקיבל כסף,
מתוך הרגשה ברורה שמה שצריך
להגיע אלי יגיע ברצון השי"ת. עם
אמונה ובטחון הרבה יותר קל לפרגן
לשני.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים