Group 322

יצאתי מהדיכאון

דעו לכם שממש החייתם אותי. תחיית המתים כפשוטו. לפני שהייתי מחובר לפעילות שלכם, היו לי ימים שפשוט לא יכולתי להתגבר, הייתי בדיכאון מוחלט. מאז שאני מחובר, אני מרגיש שנולדתי מחדש.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים