Group 322

זו ממש הצלת חיים

נא ונא בבקשה, אני גר בבלגיה, ואני
מנסה להתקשר למס' הבלגי של קו
השגחה פרטית וזה לא עובד.
תדעו לכם שמצב כזה שבו 'קו
השגחה פרטית' לא עובד דומה ממש
למצב שבו קו של 'הצלה' לא עובד…
הקו חייב לעבוד כל הזמן, זו ממש
הצלת חיים.

יש לכם עוד סיפור?

שלחו לנו וזכו את הרבים